کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اج امیدوار به شکست کروم با ویژگی های جدید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت اج در حال کسب محبوبیت میان کاربران است و حالا به دومین مرورگر پرطرفدار تبدیل شده و توانسته حتی فایرفاکس که روی حفاظت از حریم شخصی افراد تمرکز ویژه ای دارد را هم شکست دهد. حالا مایکروسافت امکانات تازه ای معرفی کرده که مطمئناً باعث خواهند شد مرورگرش به یک جایگزین مناسب برای کروم تبدیل شود.

کروم مایکروسافت اج مایکروسافت گوگل گوگل کروم

یکی از قابلیت های جذابی که توسط یکی از سایت های خبری در نسخه آزمایشی مایکروسافت اج (مایکروسافت اج قناری) رؤیت شد، Web Capture نام دارد. با این ویژگی افراد می توانند از همه یا قسمتی از یک صفحه اسکرین شات بگیرند و سپس آن را در کلیپ بورد ذخیره و یا به صورت پیش نمایش مشاهده کنند. آن طور که این خبرگزاری مدعی شده، به زودی امکانی فراهم خواهد شد تا در صفحه پیش نمایش اسکرین شات، شما بتوانید روی آن چیزی بنویسید و سپس آن را با دوستان و همکاران به اشتراک بگذارید.

 

در همین حال، چندین ویژگی دیگر هم اضافه خواهد شد که یکی از آنها به قابلیت حفاظت از حریم شخصی مربوط می گردد تا اگر پسوردی که انتخاب شده مشکل امنیتی دارد، مایکروسافت اج به شما پیام هشدار دهد. ضمن اینکه آپشنی افزوده می شود تا کاربران بتوانند موارد مورد علاقه را در نوار مربوطه مخفی کنند یا نمایش دهند.

به علاوه، گفته می شود که مایکروسافت اج سیاست های مربوط به حفاظت از حریم شخصی را خصوصاً برای کاربران اینترپرایز تغییر خواهد داد.

هفته پیش بود که مایکروسافت نسخه 85 مرورگرش را منتشر و سعی کرد به کسانی که در خانه مانده اند و از آنجا کارهایشان را انجام می دهند کمک کند. برخی از امکانات مایکروسافت اج عبارتند از: ارسال مجموعه لینک ها (Collections) به وان نوت، ورد و اکسل، همگام سازی موارد مورد علاقه و تنظیمات میان پروفایل های Active Directory بدون نیاز به حافظه های ابری.

از جمله ویژگی های جذاب دیگر هم می توانیم به گزینه های بهبود یافته حفاظت از حریم شخصی، بهتر شدن عملکرد، Read Aloud مختص PDFها و . . . اشاره کنیم. یک قابلیت که بسیاری از افراد به آن علاقه مند هستند و با مایکروسافت اج 84 منتشر شد، امکان مدیریت اعلانات سایت های مختلف می باشد تا از نمایش تبلیغات پاپ آپ جلوگیری گردد.

مایکروسافت اج، امیدوار به شکست کروم

کروم با در اختیار داشتن بیش از 70 درصد سهم بازار، صدرنشین بلامنازع دنیای مرورگرهاست بنابراین به این آسانی ها نمی توان آن را شکست داد. با این حال، بسیاری از افراد به دنبال یک برنامه دیگر هستند که امکانات امنیتی بیشتری دارد به همین دلیل شرکت ها و کاربران زیادی مایکروسافت اج را امتحان کرده اند. از طرفی، مایکروسافت اج با همان سیستم کرومیومی ساخته شده که کروم تولید شده و این یعنی بسیاری از امکانات دو مرورگر با یکدیگر مشترک است. با این وجود، به خاطر خدشه دار کردن حریم شخصی کاربران، به تازگی اعتراضات زیادی به مایکروسافت اج شده و عرضه این برنامه همراه با آپدیت ویندوز نیز زیاد به مذاق افراد خوش نیامده است.

با همه اینها، رقابت بر سر برتری در دنیای مرورگرها به این زودی ها پایان نخواهد یافت و برای آن دسته از افرادی که به دنبال آلترناتیو مناسب برای کروم می گردند، مایکروسافت اج می تواند گزینه خوبی باشد. سایر آپشن ها هم عبارتند از فایرفاکس و Brave.

 

 
منبع: forbes.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47617 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/17 تعداد مشاهده: 1803
سافت گذر