کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317967 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمار دانلود برنامه ها از پلی استور و اپ استور در سه ماهه سوم 2020

به گزارش سافت گذر، در سه ماهه سوم سال 2020، آمار مربوط به تعداد دانلود اپلیکیشن ها از پلی استور و اپ استور افزایش یافت و به 36.5 میلیارد برنامه رسید که نشان دهنده رشد 23.3 درصدی نسبت به نصب 29.6 میلیارد نرم افزار و بازی در مدت مشابه سال قبل می باشد. هزینه های پرداخت شده برای دانلود اپلیکیشن ها از فروشگاه های نرم افزاری هم 29.3 میلیارد دلار بود که نسبت به 22.2 میلیارد دلار سه ماهه سوم پارسال با رشد 32 درصدی روبه رو بوده است.

اندروید iOS اپ استور گوگل پلی استور پلی استور

شرکت Sensor Tower شیوع ویروس کرونا را دلیل رشد نصب اپلیکیشن ها و افزایش درآمدها از این طریق می داند. درآمدی که در سال گذشته کسب شده بود، نسبت به 2018 تنها 24 درصد رشد داشت و میزان پیشرفت نصب برنامه ها هم تنها 9 درصد بود.

در این میان، اگرچه اندروید بیش از 85 درصد بازار را در اختیار دارد اما گفته شده که کاربران iOS بیش از اندرویدی ها خریدهای درون برنامه ای انجام داده اند. برای مثال، در بازه زمانی ژولای تا سپتامبر، اپ استور اپل 19 میلیارد دلار کسب کرد حال آنکه در پلی استور این درآمد به 10.3 میلیارد دلار رسیده است. هر دوی این آمارها نشان دهنده رشد قابل توجهی هستند.

اندروید iOS اپ استور گوگل پلی استور پلی استور

علی رغم اینکه استفاده از تیک تاک توسط ایالات متحده ممنوع اعلام شد ولی تعداد کاربران این برنامه در سرتاسر جهان افزایش یافت. بر این اساس، این اپلیکیشن که بیشتر طرفدارانش را جوانان تشکیل می دهند، برای دومین سه ماهه پیاپی پرطرفدارترین نرم افزار شناخته شد. نسبت به پارسال، خریدهای درون برنامه ای تیک تاک 800 درصد رشد داشته است. کاربران در این نرم افزار می توانند ویدیوهای 15 تا 60 ثانیه ای ضبط کنند. تیک تاک اگرچه در اپ استور جزو برنامه های صدرنشین بود اما در پلی استور جزو ده اپلیکیشن پرطرفدار به حساب نیامد. نرم افزار صدرنشین پلی استور در سه ماهه گذشته، گوگل وان بود. این برنامه به کاربران اجازه می دهد حافظه داخلی تلفن های همراهشان را مدیریت کنند.

اندروید iOS اپ استور گوگل پلی استور پلی استور

در میان آمار مربوط به تعداد دانلود اما، تیک تاک بیشترین دفعات بارگذاری را در اپ استور و پلی استور به خود اختصاص داد. در رده دوم هم فیسبوک جای گرفت و واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر نیز به ترتیب در رده های چهارم، پنجم و هشتم قرار گرفتند.

درآمدهای موبایلی شاهد رشد 26.7 درصدی بود تا 20.9 میلیارد دلار نصیب شرکت های مختلف شود. در این بین، 59 درصد یا 12.4 میلیارد دلار از آنِ اپ استور شد. بازی های موجود در پلی استور هم از نظر درآمدی 30.8 درصد پیشرفت کردند و توانستند 8.5 میلیارد دلار درآمد داشته باشند. بازی های پردرآمد عبارتند از Honor of Kings، PUBG Mobile، Pokemon GO، Roblox و Coin Master. بازی Pokemon GO که حالا چهار سال از زمان انتشارش می گذرد، با رشد 33 درصدی درآمد روبه رو بود. بازی های Among Us، Scribble Rider، Talking Tom Friends، Subway Surfers و Gerena Free Fire جزو بازی های پر دانلود اپ استور و پلی استور به حساب می آیند.

اندروید iOS اپ استور گوگل پلی استور پلی استور

شرکت Sensor Tower اعتقاد دارد که در چهارمین سه ماهه سال 2020، بازی ها و نرم افزارهای جدیدی به صدر جدول راه خواهند یافت.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47792 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/13 تعداد مشاهده: 2364
سافت گذر