کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317967 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر از ویژگی های جدید مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

امکان غیرفعالسازی دکمه نمایش پسورد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت سخت در تلاش است تا امکانات مایکروسافت اج کرومیومی را گسترش دهد و به نظر می رسد جدیدترین قابلیت این برنامه به کاربران اجازه خواهد داد تا دکمه نمایش پسورد را غیرفعال کنند.

کمپانی مالک ویندوز در سال گذشته گزینه ای برای نمایش کلمه عبور افزود تا افراد بتوانند چیزی که تایپ کرده اند را ببینند. این ویژگی اگرچه کاربردی بود ولی خطر امنیتی به وجود می آورد زیرا مایکروسافت اجازه تعیین پسوردهای ایمن را به کاربران نمی داد. حالا این شرکت گزینه ای افزوده تا کاربران نتوانند کلمه عبور خود را در مایکروسافت اج نمایش دهند. این آپشن جدید که disable password reveal نام دارد، آیکون شبیه به چشم در قسمت نوشتن پسوردها را حذف خواهد کرد.

این قابلیت در حال حاضر فقط برای مایکروسافت اج قناری (مایکروسافت اج آزمایشی) عرضه شده و با طی کردن مراحل زیر می توان آن را فعال کرد:

 

•    از گوشه بالا سمت راست به تنظیمات بروید
•    از آدرس Settings بخش Profile رفته و بعد Password را انتخاب کنید
•    حالا گزینه Display the Reveal password را خاموش کنید

با این کار آیکون شبیه چشم هنگام تایپ کردن کلمه عبور جهت ورود به سایت ها حذف خواهد شد. چنان چه دوست دارید این آپشن را دوباره فعال کنید، باید به همان قسمت گفته شده بروید و گزینه ای که خاموش کرده اید را روشن نمایید. این ویژگی فعلاً در مایکروسافت اج قناری نسخه 87 یا جدیدتر وجود دارد.

توجه داشته باشید که علی رغم اینکه خودِ شما گزینه مذکور را خاموش می کنید، سایت ها قادر خواهند بود آیکون نمایش پسورد را نشان دهند. مثلاً گوگل می تواند هنگام ورود به گوگل درایو یا جیمیل آیکون شبیه چشم را نمایش دهد.

همگام سازی Pinterest با مایکروسافت اج نسخه 86

در ماه می خبر رسید که Pinterest با بخش Collection مایکروسافت اج همگام سازی شده است. حالا گویا این قابلیت در اختیار همه کاربران نسخه 86 این مرورگر قرار گرفته است.

Pinterest در توییتر نوشت:«« Pinterest همراه با مایکروسافت اج از امروز عرضه شد تا شما بتوانید تصاویر را در بخش Collections این مرورگر مشاهده کنید و یا حتی عکسی را در Pinterest آپلود کنید»».

مردم از Collections استفاده می کنند تا مطالبی که به نظرشان می آید مهم است یا کارایی دارد را ذخیره کنند. این قابلیت مایکروسافت اج افراد را قادر می سازد تا لینک ها، تصاویر، متون و یادداشت ها را از صفحات و سایت های مختلف مرورگر مرتب و جمع آوری نمایند.

حالا Pinterest به کاربران این ویژگی کمک خواهد کرد تا محتوای مرتبط با پروژه تحقیقاتی شان را کشف کنند. زمانی که این گزینه از تنظیمات و سپس خدمات (Services) و بعد Show suggestions from Pinterest in Collections فعال می شود، پیشنهادات Pinterest را می توان از پایین مجموعه ها مشاهده کرد. به علاوه، کلیک کردن روی هر کدام از موارد صفحه ای از تصاویر و عکس های پرطرفدار و داغ روز را نشان خواهد داد.

همچنین، با این امکان می توان تصاویر را به Pinterest صادر کرد تا عکس های اضافه شده در صفحه حساب کاربری نمایان شود.

مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

لیات بن زور، نائب رئیس مایکروسافت می گوید:«« ما اعتقاد داریم که مردم از مرورگرها انتظارات بیشتری دارند. خودم پیشنهادات Pinterest در مایکروسافت اج را دوست دارم زیرا برای روزهای تعطیل ایده های جالبی می گیرم. از نحوه برنامه ریزی مهمانی ها گرفته تا دستور غذاهای مختلف و لیست خرید، مایکروسافت اج و Pinterest می توانند به همه کمک کنند تا پروژه های خلاقانه شان را شاخص نمایند»».

جدیدترین نسخه مایکروسافت اج در حال انتشار برای همه کاربران ویندوز 10 است. ضمن اینکه می توانید این مرورگر را از اینجا دانلود کنید.

 

 
منابع: neowin.net و mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47838 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/21 تعداد مشاهده: 2596
سافت گذر