کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746283102 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/08 | اعضاء: 317448 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت ویندوز 11 ویجت گیم پس، ایموجی جدید و موارد دیگر

آپدیت غیر امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۴ برای نسخه های پشتیبانی شده از ویندوز ۱۱ اکنون برای دانلود موجود است. این نسخه اختیاری شامل چندین ویژگی جدید مانند ویجت جدید گیم پس برای برنامه تنظیمات، ایموجی ۱۵.۱، پشتیبانی از فرمت های بایگانی بیشتر در File Explorer و موارد دیگر است.

 

آپدیت ویندوز 11 ویجت گیم پس، ایموجی جدید و موارد دیگر

 

اینها ویژگی هایی هستند که مایکروسافت به تدریج برای کاربران ویندوز ۱۱ که مایل به تست آپدیت های غیر امنیتی این شرکت هستند، ارائه می کند:

جدید! این آپدیت یک کارت توصیه بازی گیم پس جدید را در صفحه اصلی تنظیمات اضافه می کند. این صفحه اصلی در نسخه های خانگی و پرو هنگام ورود به ویندوز با حساب مایکروسافت شما نمایش داده می شود. این کارت در صورتی ظاهر می شود که به طور فعال روی رایانه شخصی خود بازی کنید.

جدید! دکمه نمایش دسکتاپ به طور پیش فرض دوباره در نوار وظیفه قرار دارد. برای تغییر این، روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و تنظیمات نوار وظیفه را انتخاب کنید. در قسمت پایین صفحه، رفتارهای نوار وظیفه را پیدا خواهید کرد.

جدید! این آپدیت بر روی File Explorer تاثیر می گذارد. اکنون می توانید با استفاده از منوی زمینه، فایل های 7-Zip و نوار بایگانی (TAR) ایجاد کنید. هنگامی که روی یک فایل کلیک راست می کنید، گزینه "فشرده سازی به" به شما راه هایی برای فشرده سازی یک فایل با استفاده از ابزارهایی مانند gzip، bzip2 و موارد دیگر ارائه می دهد. همچنین یک جادوگر فشرده سازی جدید در گزینه های اضافی وجود دارد. این به شما کمک می کند تا فرمت های بیشتری را انتخاب کنید و جزئیات را اضافه کنید. می توانید از انواع مختلف فشرده سازی برای اضافه کردن چندین فایل به بایگانی ها در سایر فرمت های TAR استفاده کنید. همچنین می توانید سطح فشرده سازی را تغییر دهید و انواع داده هایی را که در هر بایگانی ذخیره می شوند را انتخاب کنید.

 

جدید! این آپدیت پشتیبانی از Emoji 15.1 را اضافه می کند. ویندوز از اشکال شبیه به نماد یونیکد برای گروه های خانوادگی پشتیبانی می کند. اما ویندوز برای آنها همچنان از شکل افراد استفاده خواهد کرد. همچنین، می توانید جهت چپ یا راست را برای برخی ایموجی های افراد انتخاب کنید. ایموجی های جدید عبارتند از:

  1. تکان دادن سر به صورت افقی و عمودی
  2. ققنوس
  3. لیمو ترش
  4. قارچ قهوه ای
  5. زنجیر شکسته

 

جدید! اکنون می توانید فایل ها را از پنجره اشتراک گذاری ویندوز کپی کنید. فقط روی دکمه جدید "کپی" کلیک کنید.

جدید! این آپدیت راه اندازی مدیر حساب جدید در منوی استارت را آغاز می کند. هنگامی که برای ورود به ویندوز از حساب مایکروسافت استفاده می کنید، نگاهی به مزایای حساب خود خواهید انداخت. این ویژگی همچنین مدیریت تنظیمات حساب شما را آسان می کند.

 

و در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که همه کاربران ویندوز 11 در KB5039302 دریافت خواهند کرد:

  1. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می کند که بر ابزار Snipping تأثیر می گذارد. هنگامی که از آن برای ضبط فیلم در برخی رایانه های شخصی استفاده می کنید، صدا دچار اعوجاج می شود.
  2. این به روز رسانی مشکلی را برطرف می کند که بر صفحه کلید لمسی تأثیر می گذارد. شما نمی توانید از آن برای وارد کردن کاراکترهای خاص هنگام استفاده از صفحه کلید ژاپنی 106 استفاده کنید.
  3. این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر دستگاه‌های USB تأثیر می‌گذارد. خارج کردن آنها با استفاده از گزینه «حذف ایمن سخت افزار» در صورت باز بودن مدیر وظیفه، با شکست مواجه می شود.

برای دریافت KB5039302، برنامه تنظیمات را باز کنید، روی «Windows Update» کلیک کنید، گزینه «دریافت آخرین بروزرسانی‌ ها به محض در دسترس بودن» را روشن کنید و به دنبال بروزرسانی‌ های موجود بگردید. گزینه دیگر دانلود یک بسته نصب دستی از کاتالوگ بروزرسانی مایکروسافت است.

کاربران ویندوز 10 نیز تعدادی رفع اشکال و بهبود دریافت می کنند. اگر روی سیستم عامل نسل قبلی از مایکروسافت هستید، ببینید چه موارد جدیدی در KB5039299 وجود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50402 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/06 تعداد مشاهده: 555
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر