کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محافظت بیشتر از داده‌ ها در Copilot

از ژانویه امسال، مایکروسافت Copilot برای Microsoft 365 را با Enterprise Data Protection (EDP) برای کسب و کارهای با هر اندازه ای ارائه کرده است. امروز، مایکروسافت اعلام کرد که Enterprise Data Protection را برای کاربران Microsoft Copilot با حساب های Microsoft Entra گسترش می دهد. علاوه بر این، مایکروسافت EDP را برای این کاربران به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد.

 

محافظت بیشتر از داده‌ ها در Copilot

 

استفاده از Microsoft Copilot شامل درخواست‌ هایی است که توسط کاربران وارد می‌شود و پاسخ‌ هایی که محتوا تولید می‌کنند. با EDP، هر دو درخواست و پاسخ با شرایط و تعهدات قراردادی زیر محافظت می شوند که برای سایر خدمات محبوب Microsoft 365، از جمله Outlook و SharePoint ارائه می شود.

ما از داده های شما محافظت می کنیم: ما با رمزگذاری در حالت سکون و انتقال، کنترل های امنیتی فیزیکی دقیق و جداسازی داده بین مستاجران به محافظت از داده های شما کمک می کنیم.

داده های شما خصوصی است: ما از داده های شما جز به دستور شما استفاده نمی کنیم. تعهدات ما به حریم خصوصی شامل پشتیبانی از GDPR، ISO/IEC 27018 و الحاقیه حفاظت از داده های ما می شود.

 

کنترل دسترسی و خط مشی های شما برای Copilot اعمال می شود:

Copilot مدل هویت و مجوزهای شما را رعایت می کند

برچسب های حساسیت شما را به ارث می برد

خط مشی های نگهداری شما را اعمال می کند

از حسابرسی تعاملات پشتیبانی می کند

و تنظیمات مدیریتی شما را دنبال می کند.

کنترل ها و خط مشی های خاص بسته به برنامه اشتراک اساسی متفاوت خواهد بود.

 

شما در برابر خطرات امنیتی هوش مصنوعی محافظت می شوید:

ما به محافظت در برابر خطرات مبتنی بر هوش مصنوعی مانند محتوای مضر و تزریق درخواست کمک می کنیم.

 

داده های شما برای آموزش مدل های پایه استفاده نمی شود:

Microsoft Copilot از زمینه کاربر برای ایجاد پاسخ های مرتبط استفاده می کند. Copilot برای Microsoft 365 همچنین از داده های Microsoft Graph استفاده می کند. مطابق با سایر پیشنهادات Copilot ما، درخواست‌ ها، پاسخ‌ ها و داده‌ های دسترسی‌ یافته از طریق Microsoft Graph برای آموزش مدل‌ های پایه استفاده نمی‌شوند.

علاوه بر گسترش EDP، مایکروسافت همچنین یک Copilot جدید ساده و بدون تبلیغ را معرفی می کند که بر روی مشتریان کار و آموزش تمرکز دارد. مایکروسافت برای کمک به کاربران برای شروع کار با Copilot، نمونه‌ های درخواستی مرتبط با سناریوهای کاری و آموزشی را نمایش می‌دهد.

این تجربه جدید Microsoft Copilot در اواسط سپتامبر به مشتریان کار و آموزش در Microsoft.com/copilot و در برنامه Microsoft 365 ارائه می شود. مایکروسافت همچنین آن را به Microsoft Teams و Outlook خواهد آورد. در نهایت، مایکروسافت توصیه می کند که مدیران IT دسترسی درون برنامه را با پین کردن Microsoft Copilot فعال کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50760 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/26 تعداد مشاهده: 746
سافت گذر