کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9382 | مشاهده و دانلود: 757868975 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/15 | اعضاء: 318547 | نظرات: 37988
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل Ask Photos جستجوی آسان‌ تر در آلبوم‌ های شخصی

گوگل ویژگی جستجوی جدید مبتنی بر Gemini به نام Ask Photos را برای کاربران منتخب ایالات متحده منتشر می‌کند.

در ماه مه، به عنوان بخشی از کنفرانس توسعه‌ دهندگان Google I/O 2024، این شرکت تعدادی از ویژگی‌ های آینده هوش مصنوعی مولد را اعلام کرد. یکی از آن‌ ها Ask Photos نام داشت و امروز، گوگل اعلام کرد که چندین کاربر آمریکایی اکنون می‌توانند به عنوان بخشی از Google Labs به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

 

گوگل Ask Photos جستجوی آسان‌ تر در آلبوم‌ های شخصی

 

در یک پست وبلاگی، گوگل نحوه عملکرد Ask Photos را توضیح داد:

با استفاده از آخرین مدل‌ های Gemini، Ask Photos می‌تواند زمینه گالری عکس‌ های شما را درک کند - مانند مهم‌ترین افراد در زندگی شما، سرگرمی‌ ها یا غذا های مورد علاقه - و جزئیات مرتبط را برای کمک به شما در پیدا کردن خاطرات خاص و کشف اطلاعات در مورد زندگی شما بیرون بکشد.

Ask Photos قرار است به شما اجازه دهد از زبان گفتگو استفاده کنید، نه فقط کلمات کلیدی خاص، تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید از طریق کتابخانه عکس خود پیدا کنید. می‌توانید از Ask Photos بپرسید که یک مکان خاص در آخرین تعطیلات خود کجا بوده است، یا شاید چند ماه پیش در یک رستوران چه چیزی خورده‌اید. گوگل می‌گوید:

Ask Photos جزئیات را درک می‌کند، مانند اینکه کجا با تجهیزات کمپینگ خود عکس گرفته‌اید یا چه غذایی روی میز در تصویر شما در رستوران قرار دارد، تا به شما پاسخ دهد. و از آنجایی که Ask Photos گفتگو محور است، اگر بلافاصله پاسخ درستی پیدا نکرد، می‌توانید سرنخ‌ ها یا جزئیات اضافی را برای سوق دادن آن در جهت درست ارائه کنید.

نمونه‌ های دیگر از آنچه کاربران می‌توانند با Ask Photos انجام دهند این است که از آن بخواهند یک لیست 10 مورد برتر از آنچه در آخرین سفر خود انجام دادید برای یک دوست ایجاد کند یا از آن بخواهند بهترین عکس‌ ها از یک جشن تولد را نشان دهد.

گوگل می‌گوید قبل از اینکه Ask Photos به طور کلی در دسترس قرار گیرد، این تجربه را «به درستی انجام خواهد داد». علاوه بر این، گوگل در حال انتشار یک بروزرسانی جدید برای Photos به زبان انگلیسی از طریق اندروید و iOS است که به کاربران اجازه می‌دهد از زبان روزمره برای پیدا کردن عکس‌ ها استفاده کنند و در هفته‌ های آینده به زبان‌ های بیشتری گسترش خواهد یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50910 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/16 تعداد مشاهده: 62
سافت گذر