کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9386 | مشاهده و دانلود: 758015995 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/17 | اعضاء: 318557 | نظرات: 37991
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت‌ های جدید در برنامه Photos

مایکروسافت امروز هیچ نسخه جدیدی از ویندوز 10 یا 11 Insider منتشر نمی‌کند. با این حال، این شرکت در حال عرضه نسخه جدیدی از برنامه Microsoft Photos خود است.

این بروزرسانی برای همه اعضای برنامه Windows 11 Insider و همچنین افرادی که برای دریافت نسخه‌ های بتا و Release Preview ویندوز 10 ثبت‌ نام کرده‌اند، در دسترس است.

 

قابلیت‌ های جدید در برنامه Photos

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که برنامه Photos برخی بهبود ها در ناوبری گالری دریافت می‌کند:

  1. گزینه گالری در بالا به شما امکان می‌دهد تا به تمام محتوای عکس خود در یک مکان دسترسی داشته باشید، صرف نظر از اینکه از کجا آمده‌اند - رایانه شما، iCloud یا OneDrive.
  2. برای مشاهده عکس‌ های همگام‌ سازی شده از ارائه دهندگان ابری خود، روی گزینه‌ های OneDrive – Personal، OneDrive – Business یا iCloud Photos کلیک کنید.
  3. در بخش This PC در پایین، تمام پوشه‌ ها و محتوای رایانه خود را که به برنامه Photos اضافه شده‌اند، پیدا خواهید کرد. برای اضافه کردن عکس‌ ها و ویدیوهای بیشتر در این نمای، روی نماد Add Folder در کنار "Gallery" کلیک کنید.

 

جستجوی بصری با Bing

این برنامه همچنین ویژگی جدیدی به نام جستجوی بصری با Bing اضافه می‌کند:

  1. در Viewer، می‌توانید با ویژگی جدید جستجوی بصری با Bing، تصاویر خود را به صورت آنلاین جستجو کنید. کافی است روی نماد جستجوی بصری با Bing که در پایین تصویر قرار دارد (همچنین از طریق منوی کشویی کلیک راست در دسترس است) کلیک کنید. این نتایج جستجو را در Bing، از جمله تصاویر مشابه، محصولات مرتبط و سایر محتوای مرتبط، باز خواهد کرد.

کاربران ویندوز 10 اکنون خواهند دید که برنامه Microsoft بر اساس Windows App SDK و WinUI3 ساخته شده است، به دنبال همان بروزرسانی برای کاربران ویندوز 11. همچنین، کاربران ویندوز 10 اکنون می‌توانند عکس‌ های ذخیره شده در iCloud را در Microsoft Photos مشاهده کنند.

برای دسترسی به عکس‌ های iCloud خود، به قسمت iCloud Photos در برنامه Photos بروید، آخرین برنامه iCloud for Windows را از Microsoft Store نصب کنید، با Apple ID خود وارد شوید و همگام‌ سازی عکس‌ های iCloud خود را انتخاب کنید. در عرض چند دقیقه، تمام محتوای عکس iCloud شما شروع به نمایش خودکار در برنامه Photos می‌کند.

 

همچنین برخی بهبود های کوچکتر در برنامه Photos وجود دارد:

  1. ما یک گزینه برای اجرای برنامه Photos در پس‌ زمینه با حداقل فرآیند ها اضافه کردیم تا سرعت راه‌ اندازی برنامه را بهبود بخشیم. اگر نمی‌خواهید Photos در پس‌ زمینه اجرا شود، می‌توانید گزینه Performance را در زیر Settings خاموش کنید.
  2. اکنون می‌توانید با کلیک راست روی تصویر و انتخاب Edit in Photos، به سرعت یک تصویر را در File Explorer یا روی دسکتاپ ویرایش کنید. این ویرایشگر عکس را باز می‌کند که در آن می‌توانید تصویر را برش دهید، بچرخانید یا علامت‌ گذاری کنید، همچنین تنظیمات و ویرایش‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی را اعمال کنید.

افراد می‌توانند برنامه را به نسخه 2024.11080.30001.0 یا بالاتر بروزرسانی کنند. به خاطر داشته باشید که این تازه شروع به عرضه شده است، بنابراین همه در برنامه Insider بلافاصله این نسخه جدید را نخواهند دید. هیچ حرفی در مورد اینکه چه زمانی برنامه جدید Microsoft Photos به طور کلی در دسترس خواهد بود، وجود ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50913 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/17 تعداد مشاهده: 89
سافت گذر