کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9444 | مشاهده و دانلود: 762867185 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/28 | اعضاء: 319099 | نظرات: 38014
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت جدید Snipping Tool برای کپی جداول

علاوه بر انتشار دو نسخه پیش‌ نمایش جدید ویندوز 11 (یکی برای کانال بتا و دیگری برای کانال توسعه) و یک نسخه پیش‌ نمایش جدید ویندوز سرور 2025، مایکروسافت بروزرسانی مفیدی را برای برنامه Snipping Tool منتشر کرد.

این بروزرسانی برای اینسایدرهای ویندوز در کانال‌ های توسعه و بتا در دسترس است.

آخرین نسخه، 11.2409.22.0، تنها یک ویژگی جدید دارد، اما ویژگی بسیار بزرگی است. Snipping Tool اکنون به شما امکان می‌دهد جداول داده را کپی کنید: از یک جدول عکس بگیرید، روی دکمه "اقدامات متنی" کلیک کنید و سپس "کپی به عنوان جدول" را فشار دهید. این برنامه همه چیز را به صورت ساختار یافته و منظم کپی خواهد کرد، به شما امکان می‌دهد داده‌ها را در برنامه‌ های پردازش جدول مانند اکسل یا مشابه آن پیست کنید.

 

قابلیت جدید Snipping Tool برای کپی جداول

 

این اطلاعیه رسمی است:

ما در حال عرضه یک بروزرسانی برای Snipping Tool (نسخه 11.2409.22.0 و بالاتر) به اینسایدرهای ویندوز در کانال‌ های Canary و Dev هستیم که یک ویژگی جدید "کپی به عنوان جدول" را معرفی می‌کند.

مشتریان می‌توانند با Snipping Tool کارهای بیشتری انجام دهند! در کنار ویژگی‌ های متنی موجود، مانند کپی کردن متن از یک تصویر و حذف اطلاعات حساس، ما یک گزینه جدید برای "کپی به عنوان جدول" اضافه می‌کنیم. مشتریان می‌توانند از "کپی به عنوان جدول" برای کپی آسان داده‌ های جدول ساختار یافته در یک ایمیل، سند یا صفحه گسترده استفاده کنند. برای شروع، با داده‌ های جدول یک عکس بگیرید، "اقدامات متنی" را انتخاب کنید و سپس "کپی به عنوان جدول" را انتخاب کنید. می‌توانید داده‌ های جدول ساختار یافته را از آنجا پیست کنید!

 

لطفا توجه داشته باشید: پیاده‌ سازی فعلی این ویژگی بهترین عملکرد را زمانی دارد که عکس شما فقط شامل یک جدول باشد.

توجه داشته باشید که اگرچه می‌توانید آخرین بروزرسانی Snipping Tool را دانلود کرده و آن را با استفاده از ابزارهای شخص ثالث برای ایجاد لینک‌ ها از Microsoft Store روی یک نسخه پایدار ویندوز 11 نصب کنید، اما ویژگی جدید کپی جدول ممکن است همچنان در دسترس نباشد. بنابراین، بهترین راه این است که این برنامه را روی یک دستگاه ثبت‌ نام شده در برنامه اینسایدر ویندوز در کانال توسعه یا کانال Canary امتحان کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51210 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/21 تعداد مشاهده: 577
سافت گذر