کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317552 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعلام رسمی برگزاری مراسم افتتاحیه توسعه دهندگان اپل

قبل از این می دانستیم که قرار است از ۲۲ تا ۲۶ خرداد ماه در سانفرانسیسکو کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۱۲ برگزار گردد و بلیط های ۱۶۰۰ دلاری آن هم طی چند ساعت اول به فروش رفته است. ساعاتی پیش این شرکت جزئیات بیشتری از این مراسم را اعلام کرده و اپلیکیشنی هم برای اطلاع از برنامه ها و ساعت برگزاری آنها برای شرکت کنندگان منتشر نمود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ مراسم افتتاحیه این کنفرانس هم قرار است روز ۲۲ خرداد و طبق معمول سر ساعت ۱۰ صبح به وقت سانفرانسیسکو (21‪:‬30 به وقت ایران) برگزار شود. گفته می شود که در این مراسم بیشتر درباره سیستم عامل جدید Mac OS و iOS خبرهای خوبی خواهیم شنید.

اما واقعا قرار است در کنفرانس امسال اپل چه چیزهایی ببینیم؟ در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید تا برخی شایعات مهم و جدی در این خصوص را مرور کنیم.


Mac OS X Mountain Lion و iOS 6

mountain-lion-icloud.jpg

گفته می شود در WWDC اصل داستان معرفی مشخصات و خصوصیات ظاهری سیستم عامل های اصلی اپل است. هر دوی سیستم عامل های OS X و iOS قرار است به زودی به نسخه های جدید آپدیت شوند. قبلا درباره مشخصات احتمالی شیرکوهی اپل صحبت کردیم. سیستم عاملی که بیش از سه ماه است نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان آن منتشر شده است. سیستم عاملی که خصوصیات بسیار زیادی را از iOS قرض گرفته است و قرار است در کنار حفظ اصالت یک سیستم عامل دسک تاپ، تا حد فراوانی به سیستم عامل موبایل این شرکت شبیه شود.

نسخه بعدی iOS هم احتمالا تا پایان ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد. در WWDC سال گذشته بود که iOS 5 و آی کلود معرفی شدند. اما درباره خصوصیات iOS 6 هنوز چیز زیادی نمی دانیم. شایعات می گویند که این سیستم عامل تغییرات فراوانی خواهد داشت و اپلیکیشن نقشه گوگل مپز از آن حذف خواهد شد . سیری بهبود خواهد یافت و برخی تغییرات را در رابط کاربری و ظاهر این سیستم عامل شاهد خواهیم بود.


مک بوک پرو جدید: نازک تر با صفحه نمایش رتینا

از زمانی که خط تولید مک بوک پرو با کاهش چشم گیر تولید روبرو شد، همه منتظر مک بوک های جدید هستند. همه شواهد هم دال بر این است که احتمالا ماه آینده بتوانیم این محصول جدید اپل را مشاهده کنیم. گفته می شود که مک بوک پرو جدید نازک تر خواهد بود، از پورت USB 3‪.‬0 پشتیبانی می کند و صفحه نمایش آن همان رتینا است که در آیپد جدید و آیفون 4S استفاده شده.


آیفون ۵؟ روی این یکی حساب نکنید!

درست است که علاقه مندان و فن های اپل در سراسر دنیا برای این محصول لحظه شماری می کنند، اما احتمالا در این مراسم هم شاهد آن نخواهند بود. اپل طبق روال معمول در کنفرانس توسعه دهندگان اسمارت فون های خود را معرفی می کرد. اما آیفون 4S در اکتبر سال گذشته معرفی شد و این رسم را کنار گذاشت. احتمال اینکه iPhone 5 هم در زمان مشابهی معرفی شود زیاد است. زیرا سیستم عامل جدید موبایل اپل در کنفرانس WWDC تنها معرفی خواهد شد، ولی تا اکتبر آماده عرضه خواهد بود.

البته هنوز برخی به ارائه آیفون ۵ امیدوار هستند. اما این داستان جای شک و شبهه فراوانی دارد. آیفون 4S از زمان معرفی فروش عالی داشته و هنوز می تواند این روند را ادامه دهد. در حالی که با عرضه احتمالی نسخه پیش نمایش iOS 6 در مراسم ماه آینده، توسعه دهندگان زمان لازم برای آماده سازی برنامه های شان را خواهند داشت. آنگاه در پاییز آیفون 5 به همراه iOS 6 می تواند توجه همه را به خود جلب کند.

درباره آیپد مینی ۷ اینچی که شایعاتی منتشر شده بود، داستان چگونه خواهد بود؟ خب، دیدگاه کلی این است که احتمال عرضه چنین محصولی چندان پشتوانه ای ندارد. اما حداقل گزینه بهتری نسبت به iPhone 5 برای عرضه در ماه آینده است!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9358 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/03/10 تعداد مشاهده: 2260
سافت گذر