کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318412 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت‌های اینترنتی هر چقدر پهنای باند بخواهند به آنها می دهند

شرکت‌های اینترنتی هر چقدر پهنای باند بخواهند به آنها داده می‌شودمعاون فناوری اطلاعات وزیر ICT از گسترش نظارت بر روی عملکرد شرکت‌های PAP خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌ما به هر قدر که شرکت‌ها نیاز داشته باشند، پهنای باند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش سافت‌گذر به نقل ازایتنا؛  در پاسخ به این سوال که در حال حاضر ایران در میان کشورهای جهان ایران چه رتبه‌ای از نظر قیمت و سرعت اینترنت دارد، اظهار کرد: جایگاه ایران در کشورهای منطقه جایگاه خوبی است و در زمینه تلفن‌های ثابت و همراه شرایط بسیار مناسبی داریم. در ارتباط با اینترنت پرسرعت هم اخیرا به رتبه خوبی رسیده‌ایم چرا که طی سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی در زمینه توسعه ADSL صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این که با وجود تلاش‌هایی که از آن یاد می‌شود همچنان کاربران نارضایتی‌های متعددی از خدمات اینترنتی دارند، توضیح داد: در زیرساخت‌ها تلاش داریم که افزایش ظرفیت ایجاد کنیم و ظرفیت را در حد ترابایت بالا ببریم.

کرم پور ادامه داد: از سوی دیگر نظارت‌های خود را برروی بخش‌های مختلف و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت تقویت می‌کنیم تا دیگر مشکل کمتری در زمینه سرعت اینترنت وجود داشته باشد.

معاون فناوری اطلاعات وزیر ICT درارتباط با پهنای باند و مشکلاتی که شرکت‌های PAP در این عرصه دارند اظهار کرد: ‌ما به هر قدر که شرکت‌ها نیاز داشته باشند پهنای باند در اختیار آنها قرار می‌دهیم حال ممکن است در برخی موارد این شرکت‌ها در تقسیم کردن این پهنای باند مسائل اقتصادی را بیشتر مورد توجه قرار دهند و به همین دلیل موجبات نارضایتی کاربران را فراهم کنند که همان طور که گفتم بر روی این مسائل نظارت‌های گسترده‌تری در آینده صورت خواهد گرفت.

کرمپور در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با سوالی که در زمینه کاهش قیمت اینترنت مطرح شده بود گفت: طی سال‌های گذشته این کاهش را به طور دائم اعمال کرده‌ایم و چندی پیش هم دو تخفیف ۲۰ درصدی در این زمینه داشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با این وجود کاربران تغییر چشمگیری از نظر قیمت نداشته‌اند توضیح داد: ممکن است نتیجه این تخفیف‌ها برای کاربران نهایی بیش از شش تا هفت درصد نباشد. 

معاون فناوری اطلاعات وزیر ICT در ارتباط با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و تاثیر آن در سرعت و قیمت، اظهار کرد: طبیعی است وقتی مسیر گردش و جریان اطلاعات کوتاه شود سرعت اینترنت بالا خواهد رفت. در حال حاضر حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد گردش اطلاعات ما داخلی است که طبیعتا اگر این بخش از طریق شبکه ملی انجام شود، سرعت به مراتب بالاتر خواهد رفت.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: طبیعی است که در زمینه سرعت و قیمت این شبکه با سایت‌های خارجی تفاوت‌هایی خواهد داشت و پیش‌بینی ما این است که با راه‌اندازی این شبکه قیمت، سرعت و پهنای باند مشترکان به مراتب بهتر خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12215 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/09/09 تعداد مشاهده: 1730
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین 1391/09/10 15:46
ها جان خودش.