کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را دانلود و نصب کنیم؟

همان‌طور که در جریان هستید، مایکروسافت چندی پیش نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را به منظور آزمایش در اختیار عموم کاربران قرار داد، در همین رابطه ما قصد داریم شیوه دریافت و نصب این نسخه از مجموعه آفیس را در ادامه آموزش دهیم.


office-logo-word-photo

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت؛ قبل از شروع باید یادآور شویم که اگر از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، برای نصب آفیس ۲۰۱۶ حتماً لازم است که اکانت ویندوز اینسایدر خود را فعال کرده باشید، اما اگر بر روی سیستم شما ویندوز ۷ ، ۸ یا ۸.۱ نصب است این پیش‌نیاز لازم نخواهد بود.

آفیس ۲۰۱۳ قابلیت به روز شدن به نسخه آزمایشی ۲۰۱۶ این مجموعه را نداشته، به همین دلیل شما به اجبار باید نسخه قدیمی آفیس سیستم خود را با مراجعه به آدرس Control Panel > Programs > Uninstall a program حذف کنید. توجه داشته باشید که اگر شما از نسخه‌ قانونی آفیس استفاده می‌کنید، حتماً باید شماره سریال آن را در مکانی مناسب یادداشت کنید تا در صورت نیاز به نصب مجدد به مشکل نخورید.

اگر هم شماره سریال آن را در اختیار ندارید، پیشنهاد می‌شود از برنامه Belarc Advisor که وظیفه‌ حفظ کردن سریال نامبر برنامه را بر عهده دارد استفاده نمایید. نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ بیش از ۱۷۹ روز از زمان عرضه فعال نخواهد بود، به همین دلیل می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که نسخه کامل این مجموعه در پاییز سال جاری در اختیار کاربران قرار گیرد.

office-2016-streaming-installation-100583184-orig

قدم بعدی بسته به این که شما جزو کاربران آفیس ۳۶۵ باشید یا نه متفاوت است. اگر دارای یک اکانت متعبر از سرویس آفیس ۳۶۵ هستید، تنها کافیست با مراجعه به صفحه مشخصات اکانت خود، گزینه Language and install را یافته، زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده (در حال حاضر زبان فارسی در این لیست یافت نمی‌شود) و سپس بنا به نوع سیستم عامل خود یکی از نسخه‌های ۳۲ یا ۶۴ بیتی آفیس ۲۰۱۶ را با کلیک بر روی گذینه Additional install دریافت نمایید. اگر از این روش قصد دانلود آفیس ۲۰۱۶ را دارید، لازم است برای فعال‌سازی آن از همان ایمیل ثبت شده در اکانت آفیس ۳۶۵ خود استفاده کنید.

اما اگر شما هم همچون ما از داشتن اکانت آفیس ۳۶۵ به دلیل تحریم‌های بین‌المللی محروم هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه Office 2016 Preview به صورت دستی اقدام به دریافت فایل نصب نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ نمایید. تجربه ما نشان می دهد که تحریم آی‌پی در این قسمت نیز کماکان ادامه داشته و کاربران ایرانی پس از دست و پنچه نرم کردن با مشکل قطع و وصل شدن پیاپی اینترنت، برای دریافت این نسخه باید از روش های مرسوم تغییر آی‌پی استفاده نمایند.

office-2016-product-key-100583182-orig

متذکر می‌شویم، حتما از عدم قطعی اینترنت خود اطمینان کسب کنید، زیرا در صورت بروز اینگونه مشکلات امکان ادامه روند نصب با مشکل مواجه خواهد شد و از طرفی اگر در حین انجام نصب اختلالی ایجاد شود، امکان نصب مجدد آفیس ۲۰۱۳ و یا نسخه‌های قدیمی‌تر نیز از شما سلب خواهد شد. در هر حال اگر با موفقیت توانستید مراحل نصب را پشت سر بگزارید، برای فعال‌سازی کافیست در هنگام نمایش پیغام درخواست ایمیل بر روی گذینه Enter The Product Key کلیک کرده و سپس کد ” NKGG6-WBPCC-HXWMY-6DQGJ-CPQVG ” را وارد نمایید.

office-2016-feedback-100583185-large

بعد از وارد کردن کد مذکور، مراحل نصب و راه‌اندازی نسخه‌ پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ به اتمام می‌رسد و شما می‌توانید از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کنید. اگر مایل به ارائه بازخوردهای خود به شرکت سازنده در رابطه با این مجموعه هستید، می‌توانید از طریق آیکون شکلک خنده در بالای صفحه استفاده نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26335 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/02/18 تعداد مشاهده: 2452
سافت گذر